خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و تعمیرات

مشتریان در مجموعه الکترو محافظ مهر، بهترین محصول، راه حل و پشتیبانی را دریافت می کنند. مهم نیست که کالا را به طور مستقیم از شرکت یا از طریق همکاران ما خریداری کرده اید، کافیست با اعلام شماره سریال کالاها در صورت اطمینان از تامین تجهیزات توسط این مجموعه در CRM شرکت، دوره گارانتی، سابقه تعمیرات و سابقه تعویض قطعات بررسی گردد.

با پشتیبانی فنی ما تماس بگیرید

  • تمامی تماس ها توسط همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش پاسخ داده می شوند.
  • هر تماس در پایگاه داده CRM مجموعه الکترو محافظ مهر ثبت می شود.
  • مشکلات حاد دستگاه برای حل سریع به سطوح همکاران ارشد ارجاع می یابد.
  • قبل از تماس با پشتیبانی فنی در صورت عیب یابی، لطفاً راهنمای عیب یابی را بررسی کنید و شماره سریال محصول آسیب دیده را در دسترس داشته باشید.

آغاز عیب یابی

خدمات پس از فروش و تعمیرات

توصیه می کنیم ابتدا برای آگاهی از عیب دستگاه ها، یک ریموت به همکاران فنی مجموعه داده شود. به این ترتیب کارشناسان ما می توانند برای عیب یابی و بازیابی به محصولات متصل شوند. اکثر اوقات، حوادثِ بدون نقص سخت افزاری را می توان بلافاصله برطرف کرد. در صورت خرابی سخت افزار، ما به شما راهنمایی می کنیم تا سوالات مربوط به گارانتی، سطح خدمات، فرآیند تعمیر یا تعویض محصول را بررسی کنید.

قبل از تماس با پشتیبانی فنی، لطفاً راهنمای عیب یابی را مرور کنید و شماره سریال محصول آسیب دیده را در دسترس داشته باشید.

راهنمای عیب یابی

خدمات پس از فروش و تعمیرات

بر اساس این دستورالعمل، ما می‌توانیم از مدیریت صحیح و کارآمد مشکل گزارش شده‌تان اطمینان حاصل کنیم.

01 شرح مشکل

چه چیزی کار نمی کند؟

به نظر می رسد چه بخشی تحت تأثیر قرار می گیرد؟

علائم کار نکردن محصول چیست و چگونه ظاهر می شود؟ در صورت لزوم تصاویری از محصول ارائه دهید.

آیا محصول قبلاً کار می کرد یا تازه نصب شده است؟

محصول در چه نوع کاربری ای استفاده می شود؟

شماره سریال محصول آسیب دیده چیست؟

02 شرح مفصلی از کلیات سیستم

از چند دستگاه/اقلام برند مذکور(دوربین مداربسته Bosch، دوربین مداربسته Axis، دوربین مدرابسته Pelco، دوربین مداربسته Videotec، پیجینگ Industronic، تجهیزات شبکه Cisco) استفاده می کنید؟

محصولات چگونه به هم متصل می شوند؟

از چه نسخه هایی از نرم افزار مربوطه استفاده می کنید؟

چه پروتکل هایی استفاده می شود (در دوربین مداربسته) (Bosch، ONVIF، Pelco، و …)؟

از کدام سخت افزار/نرم افزار شخص ثالث شامل نسخه های FW/SW استفاده می کنید؟

چه سیستم عاملی شامل نسخه سرویس پک، زبان و منطقه زمانی تنظیم شده استفاده می شود؟

03 زیرساخت

راه اندازی شبکه به چه صورت بوده است؟ لطفا نمودار/توپولوژی شبکه (لایه 1) را ارائه دهید

چه نوع سوئیچ و/یا انواع روتر استفاده می شود؟

آیا سیستم در یک شبکه Domain اجرا می شود؟

04 اطلاعات عمومی اختیاری

عملکرد مورد نظر سیستم چیست؟

محصول از کجا خریداری شده؟

آیا در آموزش محصولات شرکت کرده اید؟ اگر بله جزئیات را ارائه دهید.

پاسخ به سوالات متداول

خدمات پس از فروش و تعمیرات دوربین مداربسته بوش

شما یک کالا از محصولات مجموعه –دوربین مداربسته بوش، دوربین مداربسته اکسیس، دوربین مداربسته پلکو، دوربین مداربسته ویدیوتک، پیجینگ اینداسترونیک، تجهیزات شبکه سیسکو– را نصب کرده اید یا در حال نصب آن هستید و طبق مشخصات فنی طراحی شده عمل نمی کند؟ لطفاً با پشتیبانی فنی پس از فروش مجموعه تماس بگیرید و مطمئن شوید که آماده پاسخگویی به سؤالات تشخیصی اولیه فهرست شده در زیر هستید. بر اساس این دستورالعمل، ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که مشکل گزارش شده شما به درستی و کارآمد است. عدم توانایی در ارائه اطلاعات زیر می تواند منجر به تاخیر در یافتن راه حل برای شما شود. در صورت نیاز به RMA شماره سریال را در دسترس نگه دارید.

اگر محصول من نقص داشته باشد و مطابق انتظار کار نکند، چه کاری می توانم انجام دهم؟

وقتی محصول شما مطابق انتظار عمل نمی کند، می توانید گزینه های مختلفی داشته باشید: می توانید اطلاعات عیب یابی را در دفترچه راهنمای محصول خود (راهنمای کاربر، راهنمای نصب، راهنمای اپراتور،…) و پایگاه دانش مجموعه جستجو کنید یا با ما تماس بگیرید. پشتیبانی فنی از طریق تلفن یا ایمیل می باشد، اگر مصرف کننده نهایی هستید، لطفاً ابتدا با نصاب، فروشنده یا شرکت تعمیر و نگهداری خود تماس بگیرید.

مهم: لطفاً قبل از تماس با پشتیبانی فنی ما، هیچ محصولی را از سیستم قطع نکنید. محصول همچنان باید متصل و روشن باشد تا به پشتیبانی فنی اجازه دهد علت اصلی نقص را شناسایی کند و ببیند آیا می توان آن را از راه دور یا با به روز رسانی سیستم عامل و برنامه نویسی یا پیکربندی متفاوت برطرف کرد. فقط پس از تایید پشتیبانی فنی مبنی بر اینکه علت اصلی نقص سخت افزار است و نیاز به تعمیر در مرکز خدمات ما دارد، محصول را جدا کنید.

از کجا می توانم پشتیبانی عیب یابی دریافت کنم؟

از فرم تماس با ما استفاده کنید و در صورت نیاز به مجوز بازگشت کالا (RMA) شماره سریال را در دسترس نگه دارید.

تعمیر و تعویض

خدمات پس از فروش و تعمیرات دوربین مداربسته Axis

تعمیر شما توسط تکنسین های مجرب و با تخصص آموزش دیده انجام خواهد شد.
در صورت خرابی سخت افزار، ما به شما کمک می کنیم تا سوالات مربوط به گارانتی، سطح خدمات، فرآیند تعمیر یا تعویض محصول را بررسی کنید.

فرآیند خدمات محصولات در دوره گارانتی

خدمات برای محصولاتی که دارای گارانتی هستند رایگان است. هر محصولی که به دلیل نقص در مواد یا طرز کار، آن‌طور که مشخص شده عمل نکند، یا به طور کامل تعمیر می‌شود یا با محصولی از همان مدل با همان مشخصات می‌کند، جایگزین می‌شود. بسته به نوع محصول، در دسترس بودن قطعات یدکی و محصولات و درخواست‌های خدمات فردی، ما راه‌حل خدماتی را به‌ عنوان تعمیر یا تعویض ارائه می‌دهیم. لطفاً در صورت داشتن درخواست خدمات با ما تماس بگیرید و ما در مورد گزینه های سطح خدمات محصول آسیب دیده به شما اطلاع خواهیم داد.

شرایط تعمیر و تعویض پیشرفته

خدمات پس از فروش و تعمیرات دوربین مداربسته Bosch

خدمات پس از فروش و تعمیرات دوربین مدرابسته بوش

خدمات تعویض پیشرفته در طول دوره گارانتی

سطح خدمات تعویض پیشرفته برای برخی از محصولات منتخب در طول دوره گارانتی در دسترس است. به منظور به حداقل رساندن خرابی سیستم، یک محصول جدید یا به روز شده بلافاصله پس از ارسال درخواست به ما ارسال می شود. بنابراین، می‌توانید مستقیماً مشکل را در محل برطرف کنید تا مطمئن شوید که سیستم در اسرع وقت اجرا می‌شود.

روش

1. به صورت تلفنی یا از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی درخواست بدهید.
2. شما یک تأیید سفارش از ما با سطح خدمات “Advanced Exchange New” یا “Advanced Exchange Swap” دریافت می کنید.
3. ما محصول مبادله ای را برای شما ارسال می کنیم و ترتیب جمع آوری محصول معیوب را از سایت شما می دهیم.

خدمات پس از فروش و تعمیرات دوربین مداربسته Axis

فرآیند تعمیر در طول دوره گارانتی

تعمیر در سطح خدمات پیش‌فرض زمانی است که محصول یکسان با همان شماره سریال پس از تعمیر بازگردانده می‌شود، به عنوان مثال، زمانی که محصول سفارشی است و همان محصول سفارشی‌شده باید پس از تعمیر مجدداً نصب شود. برای حمل و نقل از بسته بندی مناسب استفاده کنید. ما هزینه های تعمیر استاندارد را برای تمام تعمیرات ضمانت می پذیریم.

روش

1. به صورت تلفنی یا از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی درخواست بدهید.
2. شما یک تأیید سفارش از ما با سطح خدمات”Carry In Repair” دریافت می کنید.
3. ما ترتیبی می دهیم که یک شرکت حمل و نقل، کالای معیوب را از شما دریافت کند.
4. محصول تعمیر شده (با همان شماره سریال) به شما بازگردانده می شود.

تبادل سریع

در این صورت، ما بلافاصله پس از دریافت محصول معیوب شما، یک کالای نو به شما ارائه می کنیم. لطفا محصول معیوب را بدون لوازم جانبی در بسته بندی مناسب به ما برگردانید. ما هزینه های تعمیر و حمل و نقل استاندارد را برای تمام تعمیرات گارانتی پیشرفته تقبل می کنیم.

روش

1. به صورت تلفنی یا از طریق ایمیل یا پیام رسان های مجازی درخواست بدهید.
2. شما یک تأیید سفارش از ما با سطح خدمات”تبادل سریع” دریافت می کنید.
3. ما ترتیبی می دهیم که یک شرکت حمل و نقل، کالای معیوب را از شما دریافت کند.
4. به محض دریافت کالای معیوب، کالای مبادله ای را برای شما ارسال می کنیم.